Undersøkelsen er gjennomført med respondenter for alle prosjekter og kunder vi har jobbet med i 2024. Vi har spurt om generell kundetilfredshet, tilført nytteverdi, vår kompetanse, samarbeidsevner og hvordan vi etterlever våre verdier: Uavhengig, Handlekraftig og Oppriktig.
Responsraten har vært ca 60 % og svarene er svært samstemte (lite varians). Det betyr at gjennomsnittene som regnes ut er ganske ensbetydende med hva en tilfeldig valgt kunde/respondent mener om Tellmann.
Vi takker for tilliten og lover å jobbe for å holde dette høye kvalitetsnivået!
| 
 Maks score  | 
 Maks score  | 
|
| 
 Hvordan vurderer du nytteverdien av tjenestene levert av Tellmann?  | 
 5,4  | 
 90 %  | 
| 
 Hvordan opplever du samarbeidet med Tellmanns rådgivere?  | 
 5,7  | 
 95 %  | 
| 
 Hvordan opplever du Tellmanns kompetanse?  | 
 5,4  | 
 90 %  | 
| 
 I hvilken grad opplever du at Tellmann etterlever sin verdi Uavhengig  | 
 5,6  | 
 93 %  | 
| 
 I hvilken grad opplever du at Tellmann etterlever sin verdi Handlekraftig?  | 
 5,6  | 
 93 %  | 
| 
 I hvilken grad opplever du at Tellmann etterlever sin verdi Oppriktig?  | 
 5,6  | 
 93 %  | 
| 
 Vil du anbefale Tellmann til andre?  | 
 5,7  | 
 95 %  | 
| 
 Alt i alt, hvor fornøyd er du med Tellmann?  | 
 5,4  | 
 90 %  |