Skip to main content

Tellmann har gleden av å invitere til vår første CRM Digital Standup.  Her inviterer vi sentrale CRM-leverandører til å dele sine siste tanker om hva de mener vil bli avgjørende fremover, hvilke trender de ser og utviklingen de ser komme. 

Torsdag 11. mars er tema «Fra CRM til kundeopplevelse» og vi skal få høre hva som kreves for å nyttiggjøre seg av løsningene deres på en optimal måte, og hva som skal til for å få fullt utbytte av en investering i ny løsning. 

Til syvende og sist dreier dette seg om hvordan virksomhetene skal bygge evnen til å skape gode kundeopplevelser for sine kunder inn i virksomhetens DNA. Hvordan vil da moderne CRM-støtte se ut i fremtiden og hva vil prege morgendagens kundereise? De som er med oss denne gangen og skal få spå i fremtiden er LimeSuperOffice og Salesforce

CRM-temaer vi vil diskutere er blant annet:

  • Hva er det viktigste når det kommer til brukeropplevelse?
  • Hva blir det avgjørende innen moderne CRM i tiden fremover?
  • Hvilke trender og utvikling ser vi?
  • Hva preger morgendagens kundeopplevelser?
  • og mye mer!

Avslutningsvis i webinaret vil vi fasilitere en paneldiskusjon hvor leverandørene får muligheten til å besvare relevante spørsmål. Du som deltaker vil også kunne stille spørsmål direkte som levereandørene vil svare på.

Hvem presenterer på CRM Digital Standup?

Lime Technologies
Nicklas Weldingh
Nicklas Welding
Country Manager Lime Norge

Med 300 medarbeidere og over 60 000 brukere er vi en av Nordens største CRM-leverandører. Vi tror på kundeopplevelser utenom det vanlige, og på at fornøyde kunder hjelper bedrifter med å tiltrekke seg nye kunder. Derfor tror vi også på å tilby virksomheter smarte og brukervennlige CRM-verktøy som gjør det lett å skaffe nye, beholde og fordype kunderelasjoner.

SuperOffice
Camilla Bommen
Administrerende direktør
Jan Andersen
Produktdirektør

SuperOffice er en av de ledende SaaS CRM-leverandørene i Europa. Vi samles hver eneste dag om vår viktigste oppgave – nemlig å skape en CRM-programvare som sørger for at du kan bygge gode, lojale relasjoner til kundene dine. SuperOffice er en skybasert CRM-plattform som er utformet for å hjelpe deg med å bygge og styrke relasjoner gjennom hvert trinn i kundereisen.

Salesforce
Nikolai Aasberg Kvilekval
Senior Solution Engineer

Salesforce er verdensledende innen CRM og bringer selskaper og kunder sammen i den digitale tidsalderen. Salesforce ble grunnlagt i 1999 og gjør det mulig for selskaper i alle størrelser og bransjer å dra nytte av kraftige teknologier for å få kontakt med sine kunder på en helt ny måte.

Velkommen til gratis webinar!